Leden 2008

Smrt Heata:'(

23. ledna 2008 v 15:13 Heath Ledger

zemřel ve věku dvaceti osmi let herec Heath Ledger. Mezi jeho poslední významnou roli, za kterou byl nominován na Zlatý glóbus a Oscara, patří ztvárnění homosexuálního kovboje Ennise del Mara ve filmu Zkrocená hora.

Herce podle CNN našli v jeho bytě na Manhattanu, kde ležel nahý obličejem k zemi a vedle něj se údajně našlo několik pilulek. Spekuluje se o předávkování léky na spaní, ale tuto informaci jeho rodina v australském Perthu popřela.
Heath Ledger si zahrál ve filmech Patriot, hlavní roli dostal ve snímku Příběh rytíře, který se natáčel v Praze, dále se objevil v Plesu příšer, Bratřích Grimmových nebo filmu Casanova. Jeho poslední rolí je zločinec Joker, protivník Batmana ve filmu Temný rytíř, který se letos objeví v českých kinech. (yas)

SAKRA! FAkt debilní život:'( takovej byl krásnej:'(:'( já snad umřu taky:'(:'(:'(


5.bleaskovka-diplomy

14. ledna 2008 v 18:07 Bleskovky!:)
NA zamilovanou bleskovku se přihlásilo dost účastníků,ale odměnit jsme mohli jen 2! jak bylo řečeno! tak to zkuste zachvíly!

5.zamilovaná bleskovka

14. ledna 2008 v 17:34 Bleskovky!:)
Pozor! je tu další bleskovka! ALe tohle je jen pro 2! první!!!TAkže pište!

1. Máš kluka?
2. KOlik si měla kluků?
3. S jakou celebritou by si chtěla chodit?
4. S čím chceš diplom?


Tohle je možná trochu ulítlá bleskovka! ale ty nejrychlejší vyhrávaj!

Diplomy za 4.bleskajdu:)

14. ledna 2008 v 17:21 Bleskovky!:)
Takže tady jsou diplomy za 4. pohádkovou bleskovku, ale místo 5 výherců máme jen čtyři! ale co už:)


Sugababes-2005

14. ledna 2008 v 14:51 Sugababes
Sugababes - Taller In More Ways - 2005
Tracklist:
1. Push The Button
2. Gotta Be You
3. Follow Me Home
4. Joy Division
5. Red Dress
6. Ugly
7. It Ain't Easy
8. Bruised
9. Obsession
10. Ace Reject
11. Better
12. 2 Hearts

Info o Taťáně a fotky

14. ledna 2008 v 14:48 Taťána Kuchařová

Info+fotky



První Češkou v historii, která si nasadila korunku světové královny krásy, se v sobotu stala osmnáctiletá Taťána Kuchařová. Blondýnka z Opočna na Rychnovsku zaujala porotu na ceremoniálu, který se letos konal v polské Varšavě.

Chronologický přehled mezinárodních úspěchů českých a slovenských miss:

  • 1967 - Alžběta Štrkulová (ČSSR) - finalistka soutěže Miss World (Peru)
  • 1989 - Ivana Christová (ČSFR) - Miss Maja International (Dominikánská republika)
  • 1990 - Jana Hronková (ČSFR) - v první desítce na Miss Universe (USA)
  • 1990 - Ingrid Ondrovičová (ČSFR) - vicemiss International (Japonsko)
  • 1991 - Markéta Silná (ČSFR) - druhá vicemiss International (Japonsko)
  • 1992 - Pavlína Baburková (ČSFR) - vicemiss Europe (Řecko)
  • 1993 - Pavlína Baburková (ČSFR)* - v první desítce na Miss Universe (Mexiko)
  • 1995 - Renata Hornofová (ČR) - druhá vicemiss International (Japonsko)
  • 1995 - Monika Žídková (ČR) - Miss Europe (Turecko)
  • 1998 - Alena Šeredová (ČR) - 4. místo na Miss World (Seychelly)
  • 1998 - Kateřina Stočesová (ČR) - Queen of the World (Německo)
  • 1999 - Jitka Kocurová (ČR) - 5. místo na Miss Europe (Libanon)
  • 2003 - Kateřina Smržová (ČR) - v první desítce na Miss Universe (Panama)
  • 2003 - Miroslava Luberdová (SR) - vicemiss Europe (Francie)
  • 2005 - Tatiana Krčméryová (SR) - 5. místo na Miss Europe (Francie)
  • 2006 - Taťána Kuchařová (ČR) - Miss World (Polsko)
30.9. 2006 22:17 - 1.10. 2006 13:22 Aktualizováno
VARŠAVA - "Je to pro mne nezapomenutelný a jeden z nejkrásnějších okamžiků v životě," řekla Taťána Kuchařová krátce poté, co převzala korunku nejkrásnější dívky planety. "Cítím se skvěle," dodala ještě chvějícím se hlasem blondýnka z Opočna na Rychnovsku.
Pár minut po vyhlášení výsledků ještě neměla představu o své další budoucnosti, ví ale, že ji čeká bohatý program. Taťána, která měří 177 centimetrů, předpokládá, že po vítězství v soutěži Miss World se její život od základu změní. "Ale věřím, že to bude změna pozitivní," podotkla. Chtěla by se stát modelkou a hodně cestovat. "Ale hlavně musím dodělat školu," zdůraznila.
Kuchařová se těší na cestování po světě, nové zážitky a hlavně na spánek. Osmnáctiletá usměvavá blondýnka si prý ještě plně neuvědomuje, že se stala nejkrásnější dívkou světa. "Teprve mi to všechno dochází, bylo to opravdu velké překvapení," řekla novinářům na své první tiskové konferenci ve Varšavě.
Podle prezidenta soutěže Miss ČR Zapletala ale bude muset škola počkat. "Teď se jí hodně změní život. Stráví rok cestami - hlavně charitativními. Bude cestovat po celém světě, bude se setkávat s politiky a čeká ji sláva. Věřím, že se zařadí mezi ty, kteří proslavují Českou republiku," řekl Zapletal.
V absolutní vítězství Češky v soutěží Miss World prý nedoufal. "Čekal jsem ale, že Taťána bude mít úspěch, protože kromě toho, že je opravdu krásná, tak je krásná i zevnitř. Její duše je zajímavá a je to vidět na ní na celé, jak se chová, jaká je osobnost, jak hovoří, co dělá, čím se zabývá. Není to náhoda, že vyhrála," poznamenal.
Porotu zaujala Kuchařová nevšedním zjevem i mírami 90-63-90. Při 177 centimetrech výšky váží 54 kilogramů. Ačkoliv podle svých slov Kuchařová vděčí za svou postavu pravidelné stravě a pohybu, pro španělská přehlídková mola by byla příliš hubená. Tamní návrháři minulý měsíc vyhlásili, že chtějí dělat modely pro ženy přirozeně krásné a zdravé, a stanovili jako podmínku účasti na přehlídkách index tělesné hmotnosti 18. Kuchařové na něj chybí 2,5 kilogramu.

Nová Miss World byla přirozená

Kuchařová se domnívá, že mezinárodní porotu zaujala především tím, že byla přirozená. Velkou předností byla také dobrá znalost angličtiny. "Mohla jsem si povídat s porotci, lidmi kolem soutěže a také s ostatními dívkami," prozradila.
"Mrazilo mě na zádech," popsal její otec Lubomír Kuchař okamžik, kdy se sálem varšavského Paláce vědy a kultury neslo, že vítězí dívka z České republiky. "Je to nepopsatelný zážitek, vůbec to nejde vyjádřit," dodala se slzami v očích maminka nové Miss World.
"Bude hodně cestovat a její sestry si ji moc neužijí," podotkla. Byla by prý ráda, kdyby Taťána dokončila střední školu a dále pokračovala ve studiu. "Pro Táňu bylo vždy prioritní studium. Udělá jistě všechno proto, aby dokončila čtvrtý ročník, aby se dostala na vysokou školu. Ale to se vše ještě uvidí. Ona sama nejlépe usoudí, co bude chtít," povzdechla si.
Půvabná světlovlasá studentka z České republiky sklízela v Polsku podporu fanoušků od chvíle, kdy do země přijela. Oblíbili si ji polští novináři, podpisy si žádali lidé na ulicích i v obchodech. Slovy jako "sexy žena" a "sympatická dívka" pak komentovali vystoupení české krásky diváci v průběhu finále.
Druhé místo v klání o nejkrásnější dívku světa obsadila Miss Rumunska Ioana Valentina Boitorová a třetí skončila Australanka Sabrina Houssamiová. Česká kráska dokázala uspět mezi 104 soutěžícími a stala se šestapadesátou Miss World.
obrázek z článku

Kuchařová byla dojatá

Trůn nejkrásnější ženy světa předala Češce Islanďanka Unnur Birnaová, která loni zvítězila v Číně. Při přebírání korunky Kuchařová vyslovit všem slova díků a snažila se potlačit slzy dojetí.
Mezi záliby nové Miss World, která se narodila na Slovensku, patří tenis, volejbal, jízda na koni, lyžování a mnoho jiných sportů. Má ráda také tanec a poslech dobré hudby. Čas doposud nejraději trávila ve společnosti svých oblíbených zvířat: koček, morčete, ptáků a želvy. Oblíbeným jídlem Taťány je kuře. Jejím vlastním životním krédem pak zůstává: "Být vždy optimistou."
Nejlepší umístění mezi Češkami doposud měla na svém kontě první vicemiss z roku 1998 Alena Šeredová, která v soutěži Miss World obsadila čtvrté místo.
Kuchařová se na následující rok svého kralování přestěhuje do Londýna. Do Londýna se Kuchařová poprvé v roli světové královny krásy podívá v nejbližších dnech, teprve poté se na pár dnů vrátí do České republiky. Z Londýna bude s doprovodem organizátorů Miss World vyrážet na charitativní akce do celého světa, pracovat pro řadu nových obchodních partnerů.

Opočno se rozplývá nad krásčiným triumfem

Obyvatelé Opočna, kde rodina Kuchařové žije, v neděli dopoledne svorně odpovídali, že v Taťánin úspěch věřili již před finále. Mnohé z nich mrzelo, že přímý přenos nenabídla žádná z tuzemských televizí a souboj o titul Miss World museli sledovat na polském programu.
Nad Kuchařovou se obyvatelé Opočna doslova rozplývali. "Já jsem od začátku říkala, že Taťána vyhraje. Má charisma a je zkrátka úžasná," řekla Barbora Vojnarová. Vítězství Taťáně přáli i ostatní obyvatelé městečka s přibližně třemi tisíci obyvatel. Podle některých obyvatel vítězství Taťány Kuchařové pomůže Opočno zviditelnit.

Soutěž sledovali na celém světě

Poprvé se soutěž konala v jedné ze zemí bývalého sovětského bloku. Součástí soutěže byla i oblíbená promenáda v plavkách. Přímo v Paláci bylo 2500 diváků. Po vyhlášení výsledků v hale zavlálo pár českých vlajek. Očekává se, že soutěž sledovaly dvě miliardy diváků ve 200 zemích světa.
V Evropě se soutěž konala podruhé, před Varšavou soutěž hostil i Londýn. Poprvé v této soutěži mohli diváci hlasovat i přes internet a pomocí svých mobilních telefonů.
Kuchařová je třetí vítězkou soutěže, která pochází ze střední Evropy. V minulosti soutěž vyhrála i Polka Aneta Beata Kreglická, která soutěž v sobotu moderovala.
Kliknutím zobrazíte větší formát - Miss World Taťána KuchařováKliknutím zobrazíte větší formát - Miss World Taťána KuchařováKliknutím zobrazíte větší formát - Miss World 2006 Taťána KuchařováKliknutím zobrazíte větší formát - Miss World 2006 - šest nejkrásnějších dívek světaKliknutím zobrazíte větší formát - Korunku Miss World získala 30. září ve Varšavě česká kráska Taťána KuchařováKliknutím zobrazíte větší formát - Dojatá Miss World 2006 Taťána KuchařováKliknutím zobrazíte větší formát - Taťána Kuchařová na Miss World v PolskuKliknutím zobrazíte větší formát - Miss World v Polsku


stavba Titaniku

14. ledna 2008 v 14:39 Titanic

Stavba!

Kýl Titaniku byl položen v loděnicích firmy Harland & Wolff na Queen´s Islandu u Belfastu 31. března 1909. Titanic se stavěl pod největším portálovým jeřábem na světě bok po boku se sesterským Olympikem. Tři tisíce mužů usilovně pracovalo po dva roky a 31. května 1911, když Olympic již vyplouval na svou první plavbu přes oceán, byl Titanic spuštěn na vodu. Třináct minut po poledni se obrovitý trup dal na skluzu do pohybu a za dvaašedesát sekund se již pohupoval na hladině Irského moře. Slavnostní akt sledovaly z nábřeží velké davy diváků a pozvaných hostů. Byl mezi nimi i J. Pierpont Morgan, který za tím účelem přijel z Londýna, kde právě pobýval. Společnost White Star Line dokonce najala pobřežní parník k převozu stovek hostů do Belfastu, aby mohli být svědky velké podívané.
Za deset měsíců, 2. dubna 1912, Titanic úspěšně prošel zkouškami prováděnými pod dohledem úředníků ministerstva obchodu, které podle britského zákona o obchodním loďstvu představovalo hlavní dohlížecí instituci. Za pomoci remorkérů vyplul Titanic z Belfastu z Victoriiným kanálem do Irského moře, kde vykonal několikahodinovou plavbu, při níž byla přezkoušena všechna jeho zařízení, včetně radiotelegrafické aparatury.
Po celou dobu byl jednou z nejdůležitějších osob na palubě Thomas Andrews, výkonný ředitel loděnice Harland & Wolff. Podle vyjádření řady zasvědcených současníků byl považován za pravděpodobně nejlepšího lodního konstruktéra té doby. Andrews vtiskl Titaniku pečeť svých schopností a tvůrčí invence jako snad žádný lodní architekt.
Krátce po půlnoci ve středu 3. dubna Titanic dorazil do Southamptonu, odkud se měl za týden vydat na svou první cestu přes oceán. Byl umístěn ve zvlášť pro něj určeném kotvišti a velikost nové lodi brala dech všem přihlížejícím. Titanic čněl nad nábřežím jako skalní útes. Ostatní plavidla v přístavu, mezi nimi i řada velkých parníků, se náhle jako by zmenšila.
Titanic byl uvázán v Oceánském doku a po několik dnů probíhala kontrola všech jeho zařízení pracovníky ministerstva obchodu. Byly prohlédnuty i záchranné čluny, rakety k nouzovým signálům a všechna další záchranná zařízení. Vše bylo shledáno v pořádku a odpovídalo platným předpisům. Kontrolu prováděl hlavní inspektor ministerstva kapitán Clark. Všechno musel vidět a sám prověřil vše, co patřilo do jeho kompetence. Žádné prohlášení, ať bylo od kohokoli, nepokládal za dostačující.
Až do vyplutí přicházel z hotelu, ve kterém byl ubytován, každé ráno na palubu i Thomas Andrews a do pozdních večerních hodin jednal s majiteli, předáky pracovních čet, strojníky, dodavateli, neměl minutu klidu.Všímal si každého detailu, nic neuniklo jeho zkušenému oku. Procházel chodbami, jídelnami, salóny, kajutami, radil při rozmisťování stolů, židlí, polic, žebříků k palandovým postelím ve III. třídě, elektrických ventilátorů. Prohlašoval, že nemůže být spokojen, dokud vše nebude v absolutním pořádku. 9. dubna napsal své ženě: "Titanic je nyní téměř hotový a věřím, že až zítra vyplujeme, bude dělat staré firmě čest." 10. dubna přišel na palubu už v šest hodin ráno a provedl poslední inspekci nové lodi. Byl spokojen.

Vznik Titaniku

14. ledna 2008 v 14:33 Titanic

Vznik

V šedesátých letech 19. století vstupoval britský průmysl do období největší rozpínavosti a prosperity, do nejúspěšnější éry, jakou kdy zažil a patrně i zažije. Zejména stavba lodí a námořní doprava se rozvíjeli rok od roku. Stěží lze pochopit zrod Titaniku, pokud si nepřiblížíme lidi, kteří na myšlenku obří lodě přišli. Bez představy o nemilosrdné konkurenci mezinárodního loďařského odvětví - britského, amerického a německého - neporozumíme ani důvodům, které vedly k nápadu postavit tak mimořádné plavidlo.
Mužem, který stál u zrodu Titaniku, byl shodou okolností Kanaďan William James Pirrie. V sedmadvaceti letech se Pirrie stal společníkem podniku, a především díky jeho vedení se firma během dalšího půlstoletí stala největší loděnicí na světě a místem, kde se zrodil Titanic.
Většina lidí se dnes domnívá, že Titanic byl pouhým technickým vrtochem - jedinečně velkou luxusní lodí. To je však nedorozumění a podobná představa nedoceňuje rozsah celého podniku. Pirrie v roce 1907 navrhl, aby jeho firma ve spolupráci s lodní společností White Star postavila ne jednu, ale tři obří lodě, které by smetly konkurenci z moří. První se měla jmenovat Olympic, druhá Titanic a třetí podle dochovaných zpráv Gigantic.
Jak k tomu došlo ? Můžeme říci, že na začátku byla těsná spolupráce firmy Harland & Wolff s lodní společností White Star. Na scénu našeho příběhu tak vstupuje nová postava, impozantní T. H. Ismay, jehož otec byl malým stavitelem lodí v Maryportu v Cumberlandu. V roce 1869, nedlouho potom, kdy Pirrie natoupil u Harlanda & Wolffa, koupil T. H. Ismay se Schwabeho finanční podporou vlajku lodní společnosti White Star, která si získala jméno na linkách do Austrálie a vozila dychtivé zlatokopy na naleziště zlata.
Linka do Austrálie byla výnosná, ale podle Schwabeho i Ismayova názoru to bylo "příštipkaření" ve srovnání se skvělými možnostmi, které nabízel Atlantik. Během půl století mezi rokem 1840, kdy Britannia Samuela Cunarda zahájila první paroplavební spojení přes Atlantik, a rokem 1890 se obchodní výměna mezi Spojenými státy a Velkou Británií zvýšila sedmkrát.
S příchodem nového století byly firmy White Star i Cunard připraveny dále zvětšovat své nové lodě. Cunardova společnost se rozhodla jako první a získala vládní subvenci. Jedním z důvodů bylo, že se zavázala postavit dva velké parníky, které v případě války mohly sloužit pro transport vojska. Do roku 1907 byly obě lodě připraveny do služby - Lusitania a Mauretania, každá z nich nejen větší, ale také rychlejší než kterákoliv jiná loď. Především Mauretania si ihned získala oblibu a stala se módním plavidlem.
To tedy byla hrozivá nová konkurence, s níž se White Star musela vyrovnat. Společnost provozovala pravidelné expresní linky ze Southamptonu do New Yorku s parníky Teutonic, Oceanic a Atlantic, ale tyto lodě se nemohly rovnat Cunardově flotile. Jak měla White Star čelit konkurenci ? Snaha předstihnout Cunarda rychlostí přepravy byla bezpochyby nevýhodná. Vyšší rychlost by znamenala méně cestujících a menší prostor pro náklad. Skok vpřed proto měla zajistit mimořádná velikost lodí. Nezvykle luxusní vybavení pro bohaté a prostornější ubytování pro skromnější pasažéry potom měly atraktivnost nových parníků White Star Line dále zvýšit.
Rozhodnutí společnosti White Star postavit tři obří lodě padlo v době, kdy parníky Mauretania a Lusitania se již plavily na svých linkách. Traduje se, že Pirrie a Bruce Ismay se jednoho večera sešli při "kávě a doutníku". Olympic a Titanic měly být o 33 metrů delší než Cunardovy parníky, měly být pouze o čtyři až pět uzlů pomalejší a tonáží 46 000 tun měly předstihnout konkurenci. Při stavbě se nemělo hledět na náklady ani na protesty správců přístavišť, že pro Olympic a Titanic nebude v přístavech dost místa. Zejména v New Yorku se velice zlobili. Aby ukázal správám přístavů, že zaspaly dobu, Pirrie odpověděl, že zamýšlí postavit osobní loď dlouhou 330 metrů, a nevylučoval tonáž 100 000 tun.
Pirrie nepochybně uvažoval velkoryse. V době, kdy kreslil svoje plány, nejen že nebyl ani na jedné straně Atlantiku dok, do něhož by se nové lodě vešly, ale nestála také ani dostatečně velká loděnice, kde by je bylo možné postavit. Firma Harland & Wolff musela zkonstruovat mimořádně vyztužené ližiny, které by unesly hmotnost projektovaných lodí. Pod největším portálem té doby byly v loděnici Harland & Wolff stavěny bok po boku Olympic a Titanic

Plavba

14. ledna 2008 v 14:30 Titanic

Plavba

Ve středu ráno 10. dubna 1912 byl na nástupišti číslo 12 největšího londýnského nádraží Waterloo přistaven zvláštní vlak společnosti White Star line. Pokaždé, když z přístavu Southampton vyplouval na pravidelné lince spojující Evropu se Severní Amerikou některý z velkých osobních parníků společnosti, čekal tento vlak, složený jen z vagónů první třídy, na cestující, kteří poslední noc strávili v Londýně.
Ručičky velkých nádražních hodin ukazovaly půl deváté a na nástupišti podél vlaku postávaly skupinky mužů a žen, kteří tentokrát zvolili k cestě přes oceán chloubu společnosti White Star Line, novotou zářící obrovitý Titanic, chystající se na svou panenskou plavbu. Zatím rozprávěli s přáteli a příbuznými, kteří se s nimi přišli rozloučit.
Ve tři čtvrtě na deset zazněla píšťala lokomotivy, zasyčela pára a vlak se dal do pohybu. Za necelou hodinu a půl vjížděl do southamptonského přístavu. V přístavišti se tyčil ve vší své mohutné majestátnosti Titanic. Nad jeho předními třemi komíny, u kterých široké černé pruhy na koncích označovaly, že loď náleží rejdařství White Star Line, se vznášely chomáče šedivého kouře.
Po celé dopoledne proudily k nábřeží a po širokých můstcích vedoucích na paluby Titaniku zástupy lidí. Přicházely stovky příslušníků posádky včetně topičů, stevardů, důstojníků, mechaniků, mazačů a stovky cestujících spolu se známými a rodinnými příslušníky, kteří chtěli využít příležitosti a prohlédnout si obrovskou loď. Southamptonské hotely byly z úterý na středu plně obsazeny, ale po snídani již všichni odcházeli k Oceánskému doku.
Cestující i jejich doprovod využívali hodin před vyplutím k prohlídce rozlehlého zázraku lodního stavitelství. A Titanic skýtal mnoho překvapení a důvodů k obdivu. Již první pohled na masív lodi bral cestujícím dech. Třiadvacet metrů nad vodní hladinou ležela nejvyšší paluba Titaniku, do výšky dalších jednadvaceti metrů čněly čtyři obrovské komíny.
Po výstupu na palubu čekala cestující třetí třídy rychlá prohlídka lodním lékařem. Ti, kteří prohlídkou úspěšně prošli, byli desítkami stevardů směrováni do určených ubytovacích prostorů. Lodní lístky měly čísla odpovídající číslům kabin a lůžek a celá procedura probíhala hladce. Ubytování ve třetí třídě na Titaniku se vůbec nedalo srovnat s tím, v jakých podmínkách cestující III. třídy přeplouvali oceán ještě v nedávné minulosti. Všechny ubytovací prostory byly dobře větrány, vytápěny a osvětlovány elektrickými světly. Třetí třída měla i svoji kuřárnu, společenskou místnost, rozlehlou jídelnu a promenádu se stolky a židlemi, kde bylo možno trávit čas za každého počasí. Jídlo bylo prosté, ale kvalitní, mnoho chudáků, kteří na této velké lodi odjížděli hledat za mořem nový domov, už po prvním dnu přiznávalo, že takovou hojnost jídla neměli na talířích dosud nikdy v životě. Přitom cena lístků pro třetí třídu byla, přijatelná, stály pouze několik liber.
Zatímco výkonné elektrické jeřáby přenášely z nábřeží na loď náklady zavazadel a poslední hromady zásob všeho druhu, na palubách, chodbách a schodištích vládl čilý ruch. Cestující i návštěvníci prošli na člunové palubě kolem bíle natřených záchranných člunů, zavěšených na spouštěcích jeřábech; mnoho z nich se při pohledu na čluny usmívalo, pokládali je za úplně zbytečnou součást vybavení. Myšlenka na katastrofu a možnost potopení této lodi se zdála absurdní.
Blížila se dvanáctá hodina. V kapitánské kajutě v zadní části navigačního můstku se kapitán Edward J. Smith rozloučil se svými hosty. Poté podepsal hlášení společnosti, ve kterém oznamoval, že loď je naložena a připravena k plavbě, že stroje a kotle jsou v dokonalém stavu.
V době, kdy Titanic kotvil v Southamptonu, způsobil kapitán Smith hodně rozruchu svým požadavkem vyměnit na poslední chvíli vrchního důstojníka W. M. Murdocha za H. T. Wilda, který pod Smithem sloužil jako vrchní důstojník na Olympiku. Společnost požadavku svého komodora bez námitek vyhověla a Wilde byl pro tuto plavbu přemístěn z Olympiku na Titanic.
Problémy neměli jen důstojníci, ale i většina posádky. Převážná část strojníků, námořníků, topičů, mazačů a stevardů přišla na Titanic zhruba týden před vyplutím. To byla příliš krátká doba na to, aby se poznali a vytvořili sladěný tým, i na to, aby se dokázali bez potíží na tak velké lodi orientovat. Situaci zkomplikovala i velká stávka horníků, probíhající právě v době, kdy měl Titanic vyplout. Nedostatek uhlí dolehl i na velké rejdařské společnosti, White Star Line nevyjímaje. Titanic potřeboval pro svých 159 nenasytných topenišť 650 tun uhlí denně, a aby mohl vůbec vyplout, musela společnost zrušit plánované plavby svých parníků Oceanic a Adriatic a jejich uhlí přemístit do bunkrů Titaniku. Ale ani to nestačilo a White Star Line odkoupila uhlí ještě od jiných lodí, například od amerického New Yorku.
Zrušení cest několika jiných lodí společnosti White Star Line mělo za následek, že značný počet jejich cestujících byl převeden na Titanic. Někteří tuto změnu uvítali, někteří nadšeni nebyli. Cestování na Titaniku bylo jednak nákladnější, neboť lístek druhé třídy tady stál víc než lístek první třídy na lodích, kterými chtěli původně plout, a nemálo z nich znepokojovala právě jeho mimořádná velikost. Jiným zase vadil fakt, že jde o první plavbu, která je u každé lodi provázena spoustou pověr.

účesy na ples

14. ledna 2008 v 14:22 účesy

účesy na ples

Nice hair styleCharlotte - Click Image to CloseFeather clip-ins - Click Image to CloseIris - Click Image to CloseJessica Hair Extension - Click Image to CloseCasual elegance with flairUpdo Hair Style
Hair StylesPictures of Hairstyles, New Hairstyles, Hairstyles for Women, Haircuts, Hair IdeasPictures of Hairstyles, New Hairstyles, Hairstyles for Women, Haircuts, Hair Ideasmodèle de coiffure de mariée

účesy celebrit

14. ledna 2008 v 14:17 účesy








info

14. ledna 2008 v 14:11 Vanilla Ninja

Něco malého o skupině


Vanilla Ninja je dívčí skupina, pocházející z Estonska. Založilo ji roku 2002 kvarteto Lenna Kuurmaa, Katrin Siska a Piret Jarvis a Maarja Kivi. (Tu o dva roky později nahradila Triinu Kivilaan. Triinu se ale v prosinci 2005 vydává na sólovou dráhu a skupina pokračuje ve třech.)


Jejich debutové album Vanilla Ninja, obsahující písně jak v rodném jazyce, tak v angličtině, se v Estonsku vyšplhalo až na samý vrchol. Po tomto úspěchu se skupina rozhodne zaútočit na německy mluvící země - Rakousko, Německo a Švýcarsko, se singlem "Not Enought". Ten se dostává mezi dvacet nejlepších a vysílá ho i populární televizní stanice Viva.

V červnu 2004 vychází jejich druhá deska Traces of Sadness, která kromě "Not Enought" obsahuje například "Don't Go Too Fast" či "When The Indians Cry"(jejich první baladický song vůbec).

V listopadu vydávají nový singl "Blue Tatoo" a poté vyrážejí na turné po Asii. Získávají si nové fanoušky mj. v Japonsku, Číně a Malajsii.
Březen 2005 je ve znamení písně "I Know" a alba Blue Tatoo, které vychází o dva týdny později.

Koncem roku, po neshodách s nahrávací společností Bros Music, Vanilla Ninja přechází k EMI. Pod jejich ochrannými křídly, pracuje na novém, v pořadí již čtvrtém albu. Mezitím se ale na trhu objeví singl "Megamix" a CD "Best of", kterou vydalo jejich minulé vydavatelství. Skupina se od singlu i desky distancuje a vzkáže fanouškům, ať je nekupují ("Megamix" i "Best of" nakonec propadne ve všech zemích).

V dubnu 2006 vychází singl "Dangerzone", který je o pár týdnů později následován celým albem Love is War.

Ashley super fotky

13. ledna 2008 v 20:53 Ashley Tisdale

Super fotky Asley

Ashley Tisdale
Ashley Tisdale

šaty na ples

13. ledna 2008 v 20:40 | Maky:) |  šaty


Ještě pár svatebních šatů

13. ledna 2008 v 20:28 | Maky:) |  šaty
svatební šaty
Svatební šaty
Svatební šaty
Svatební šaty
Svatební šaty

svatební šaty!♥

13. ledna 2008 v 20:24 | Maky:) |  šaty

Ty jsou taky zajímavý, ale už jsuo na mě moc přeplácaný :-)

Plesové šaty! klása!♥

13. ledna 2008 v 20:15 | Maky:) |  šaty
6.
10